Sy~ X___x

*suck* Jag är så JÄVLA seg idag.. ^^'' Igår var jag fett pepp på att sy min klänning osv. Men, sedan skulle jag in och träffa Anders så jag kunde få tillbaka min mp3 som jag glömt hos Björn... Och, sedan ringde Egg och undrade om vi kunde hitta på ngt, och då var det kört. ;P Nejmen, det är alltid kul att träffa henne så vi gick till gamla stan, jag köpte lite manga oc sedan dog vi av värmeslag och drog hem till mig och drack smoothie.. xD Hade skitkul med henne i alla fall.. ^^ Vi bakade kladdkaka och så satt vi och moffade i oss kladdkaka med grädde och tittade på hairspray, det var trevligt. ^^ Sedan gjorde vi skojig pizza till middag... Vi hade sådan där pizzadegs-sak så man har en rulle med degen och så poffar den när man öppnar. I vilket fal som helst hade vi inge vettiga ingredienser så det hela blev lite flummigt minst sagt.. (a) Just det! Vi kollade på crybaby också, den blir bättre ju mer man kollar på den. :P MEN, som ni kanske förstår gick det inte så bra med mitt planerande syende.. xDD

   Idag blir det filmkväll hos Vanessa också, trevligttrevligt. Men, först ska jag börja sy på den där j*vla klänningen också.. ^^'' Hmm.. Ska minst hinna.. Klippa ut och markera alla mönsterdelar idag. (helst längre) Jag har ju iofs hairspraymusiken som kan pigga upp mig lite också.. :P Och DET påminner mig om att jag måste leta rätt på crybabysoundtrack... o.O

   ...Just det... Sy var det jag skulle göra ja.. X___x *börjar planera den svår vägen ända till vardagsrummet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0