Charlie i Prada? The lulz~

Hey people, sry for my inactivity today, lång dag! Började med att jag (självklart) försov mig till första japanskalektionen, inte så förvånad! xD Blev otroligt lättad under lektionen, var lite orolig över att det skulle vara för svårt eftersom jag kom in så sent, men det var noll problem alltså. :3 Jävligt skönt! Liksom, "Kore wa ikura desu ka" Hmm... Det minns jag ju INTE! :O *host* Ja, lätta grejer var det i alla fall, fett nice~ Sedan körde dagen på i 110 med materialkunskap, lekar med SFG (kändes som att vara tillbaka i högstadiet, "nostalgi"chock! xD) och sedan hantverk.
   Sedan bar det av hem till Charlie med Mia och Vanessa, och jag som tänkt åka hem direkt efter skolan och göra engelskaarbete! Men, det hela slutade med att jag drog därifrån halv tio, därav inaktiviteten! ^^'' Men, fett nice var det! Vi ägnade större delen av tiden åt att vara tjocka och typ, sitta framför tvn och mysa och titta på skräpprogram! :P Sedan mot kvällen lagade vi carbonara och gjorde oätliga maränger, skojigt värre~ Tittade även på några av Charlies modevisningar på nätet... Lite lol faktiskt.. xDD Typ "HAHHAHAAAA! LOL! Charlie i PRADA! xDDD *tittar på punkaren bredvid*"
...Okej, jag kanske inte betedde mig riktigt så, men mitt inre jag gjorde det. ;P

Nej, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0