Doopidoop~

Ojojo, måndagar alltså.. ^^'' Började med att vi ägnade materialkunskapen till att tova, vi kände oss lite som särbarn, men vad spelar det för roll egentligen? Eleverna på SFG får stirra precis hur mycket de vill, vi bryr oss inte, vi får ju leka!
Sedan vart det mentorstid, och klassresediskussion, som vanligt kan min idégrupp inte håla sig seriös utan diskuterar olika... Speciella sätt att få in pengar. Idag var eBay temat, sälja Charlies hår kanske? xD Kul hade vi i alla fall!

Glömde även mobilen i skolan, SHIT vad orolig jag var.. ^^'' Camilla hade hittat den i klassrummet dock, så den var i säkert förvar! Drog iväg och fikade på pappas jobb med Hugo sedan, mys! Sedan vart det till att gå till kreatima och kolla färger. Ska ju göra om rummet i helgen, så då kan amn ju lika gärna måla en fondvägg också, kul blir det! Hittade inga bilder på färgerna på nätet, men det blir mörkturkost med orangea detaljer, lika bra att hitta på massor med galna idéer när man ändå kan! Kul blir det alltså! Hmm.. Det här påminner mig om att jag borde börja röja lite, ska nog gör det nu! O.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0