Doopidoop~

Seriöst, jag hatar rubriker... ^^''

Ensam hemma nu! Borde nog laga mat... ^^'' Det enda jag behöver göra är ju fan att koka ris, men jag paaallar inte! xDD ...Jag kan ju iofs tvinga mig till att skölja det och så först... *springer och gör det* Så! *duktig* Oh! Jag ahde lite tur ändå idag! För det första så var artbooksen tydligen expresspaket, så de blev levererade till dörren, klad Hannah. x3 De var superfina! <3<3 Speciellt den med Nana, nomnomnom! Perfekta referensbilder till cosplay också, det gillar vi. x3
Och sedan för det andra kom mobilen~ Misa like~ Ljudet i musikspelaren pwnar förra mobilen också! Klarade knappt av att lyssna i den förra för att det var så dåligt.. ^^'' OKej, kanske inte riktigt, men det sög rövballe, så när jag inte hade pallat ladda mp3n på ett tag och sedan äntligen gjort det blev ajg typ helt chockad över hur bra ljud det var helt plötsligt. x3
Jaja, sedan är den fin och skojsig också, finns ngt flummigt musikquiz och shit~ Och sedan kan man ha videos också, helt ok kvalitét blir det också, tänkte för över några avsnitt ParaKiss, men det var fel filformat så jag måste fixa det först... Feeett drygt. D:

Boopidoop~ Palla, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0