Edamame!

Mmm... Edamame... *insert fin dregglande smiley* Seriöst, Edamame är nog en av de godaste sakerna som finns, och det är grönsak! :OO Vad är det för fel på mig egentligen? xD De är som ostbågar! När man väl börjat äta kan man inte sluta. :P Vet inte om det är positivt eller negativt.. ^^''



Tada! Kanske inte ser så jävla tasty ut, men det är det. :3 Man köper de frysta på typ sun ai eller andra asiatiska affärer och sedan langar man upp ett gäng på en tallrik, sköljer, saltar och tinar lite snabbt i mikron, perfekt mellanmål! x3 Det är min stora räddning om jag är hungrig och lat alltså, rekommenderas! :O

Och så till något helt annat! Upptäckte idag hur otroligt söt notdoll peru är, kan inte någon i Sverige köpa henne så jag får peta? xD Hon är i msd-storlek, och jag har ju bestämt mig för att bara ha SD's, så det är lite synd! xD

Titta vilken sötnos? Jag vet att norska skumring ska ha en, men hon postar aldrig bilder på henne så.. ;___;

Nej, nu ska jag fortsätta äta mina edamame!

Kommentarer
Postat av: björn

msd-storlek?



och jag vill veta mer om dom där bönorna!

2008-11-19 @ 19:39:42
Postat av: anarkistbävern

MSD-storlek är runt 40 cm, och mina dockor är 58 respektive 70 cm, så det är lite stor skillnad.



De är väldigt goda faktiskt. x3 Vi får ses någon gång så får du smaka eller ngt? xDD

2008-11-19 @ 20:55:41
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0