~

Men shit, fattar inte vad som händer emd folk de dagar jag är mer "stylish"... Seriöst, helt plötsligt blir alla jättettrevliga. (speciellt killar! xDD) Känns ytterst skumt när folk bara är... Trevliga? xD Jaja, inte mig emot, lite udda bara... ^^''

Idag gymmade jag för första gången i hela mitt liv! Det... Sög. ^^ Gympalektion serni~ Det enda som var roligt var att titta på alla machosnubbar som spände sig och TV'n... ^^'' Liksom, fattar i verkligen inte grejen med att gymma. Ärligt talat, löpband är väl ändå värdelösaste uppfinningen ever? Ta en runda utomhus istället, mycket mer intressant. Lär garanterat finnas roligare sätt att bli vältränad på... Jaja, det blir till att stå ut med gymmet varannan vecka, BORDE klara mig. ;)

Och snart är det lön! ÅH vad underbart det ska bli! Hannah<3Pengar ;P

Hannah</3Mönsterkonstruktionsprovet Det sög rövballe, det var svårt, och tack vare det slutade vi typ halv 5 idag, inte okej... ;___; Jaja, hoppas det gick bra då!






...Och för att fortsätta svamla lite kan jag säga att jag saknar Egg, hon har inte varit i skolan på bajslänge, och hon svarar inte när man ringer eller sms:ar heller... >.<

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi :P

2008-11-20 @ 23:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0