Hemma och nästan pigg och glad~

Kom hem runt 23 igår kväll, och jag var INTE på humör att skriva då efter att ha suttit på en buss i 7-8h... Vet inte ens om jag orkar skriva så mycket om helgen nu heller.. o.O Kanske pallar när jag lägger upp bilder och så, men det är ytterst tveksamt. x33

Kan meddela att jag börjat prenumerera på Nana på seriebutiken vid Odenplan istället, billigare och de är så trevliga där. x3 Mycket roligare att handla då ju! Och jag kan inte låta bli att stödköpa så fort jag kommer in heller! Köpte en till manga idag, "Mixed Vegetables", supersöt. Handlar om en tjej som vill bli sushikock, men hennes pappa äger ett bakeri som hon ska ta över när hon blir stor. Och, då försöker hon hooka upp med en kille i hennes klass vars föräldrar äger ett sushiställe, för om hon gifter sig med honom så får hon bli sushikock! x3 Lite flummig handling, men söt. ^^ Tänkte ta och kolla upp om jag hittar några fler mangor av samma teckanre nu, bye~!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0