kjjaägnsä :OOOO



Nejmen OJ, hur gick det HÄR till? o.O Alldeles tokigt ju!

...Okej, jag hittade den helt random på eBay, jag har letat som en jävla gnu efter den och... Jag var ju bara tvungen att lägga ett bud.. ^^'' (fast först puppyeyes på mamma och pappa så jag får låna pengar... ^^'') Jag HOPPAS verkligen att jag vinner den! ~500 spänn lär den gå på, fett nice. x3 Man får helt andra värderingar när man tänker Vivienne... ^^'' HIttade en supersöt jacka idag, 1900spänn... Och, jag rycker på axlarna och säger "Det kan man köpa Vivienne för!" till Hugo, coh så går jag vidare. xD Illa alltså! x3
Jaja, hoppas verkligen att jag vinner den!
kdncfaö
Tada! Same shirt! ;P Ååååh vad jag ÄLSKAR att cosplaya från Nana, ger mig toppenbra anledningar till att köpa Vivienne och annat snyggt. ;P

*skuttar iväg*

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså... hannah... :P

2008-11-11 @ 17:49:44
Postat av: Emma

Jag vill ha den vita versionen, men den blåa var jättesnygg också :D

2008-11-11 @ 19:34:22
URL: http://mizerableunmei.blogg.se/
Postat av: anarkistbävern

Emma: Jag har faktiskt inte sett den vita, men jag kan tänka mig att den är fin. x3 (var det inte du som inte gillade Vivienne btw? xD)



Anonym: Vad? (a)

2008-11-11 @ 22:38:38
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0