Landet

Jajamensan, nu sitter man på landet och har... Tråkigt... ^^'' Mamma och pappa är ute med hunden och Hugo sover. Pöh... X____X Vaknade för övrigt runt halv 8 i morse av att det lät som klor mot golvet, och upptäckte att Folke smugit sig in på rummet! Dörren var liksom stängd, hurfan gick det till? ^^'' Jaja, Hugo lyckades schasa ut honom i alla fall, men konstigt var det!

Pöh, jag är en trött gnu, som dessutom saknar sina artbooks, kollade aldrig igenom dem ORDENTLIGT... DD: Borde tagit med dem hit. X___X

Jag har förövrigt INGET att skriva i den här loggen just nu! Därav min "inaktivitet". ^^'' Hur kommer det sig förresten att det är ca 4 läsare om dagen, men ingen kommenterar? Fy! :O Då är det inget kuuul ju! o.O

Och kan det inte bli den 25:e snart? Jag har saker ajg vill ha. NU! xDD Över 2 veckor kvar, ICKE okej... ;___; Och jag villa ha dockmöte också!men det är det inte heller än... ;____; Borde kanske tvinga folk att träffa mig lite efter skolan bara? x3

Fan, det här är  värdelöst och osammanhängande, bye!

Kommentarer
Postat av: björn

jag har en massa tid över, och har typ lagom ätit lunch när du slutar skolan, så jag kan ta mig in till stan någon dag :P

2008-11-09 @ 14:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0