Lön och dolliemaking!

"Ojoj... Lönen kom visst en dag för tidigt... Och... Jag har redan gjort av med över 2000 spänn. xD beställde bland annat grejer från Hobby Link Japan! De senaste dagarna har jag lurkat "Artists' Asian-styled BJDs"-delen på DoA. Och det gjorde att jag blev sugen ännu en gång på att göra en egen docka, eller åtminstone ett huvud~ Så, nu har jag köpt mr surfacer (både liquid och spray), samt sandpappaer därifrån. (okej, sandpapper kan man få tag på varsomhelst, så det var bara ren lathet~ xDD) sedan tänkte jag ta en sväng förbi kreatima i veckan också och köpa lera eftersom det var restat på HLJ. (och det akn ta flera veckor innan det kommer in. ^^'')
Jag har i alla fall börjat kludda lite på hur huvudet ska se ut, jag kommer säkert faila totalt, men det får bli ett senare problem! xDDJust nu är jag peppad som fan i alla fall! Ska rita klart skisserna först, sedan lägger jag ut dem här~ (synd för dig Björn, men jag kommer lägga ut bilder på el process här. xD) Well, wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: björn

:P

2008-11-24 @ 18:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0