Prutt

Det går INTE bra för mig med dockhuvudet alltså, tjurade sönder och gjorde om från början. xD Well, önska mig lycka till för den här gången i alla fall. ^^''

Köpte tyg till Fantasy Café (ett lajv) idag också! Jag kommer se ut som en jävla mupp. Ska ha vinröd spandexdräkt, hett värre alltså! Jag laddar säkert upp bilder från aljvet sedan, bara for the lulz~ xDD Jag coh malin kommer vara sexigast på hela lajvet. Fast, frågan är vem som vinner, malin i blått fetsmink och spandexkjol och tygstycken virade runt sig eller jag i min spandexdräkt? Svårt val alltså~ xDD

Har märkt att mitt blogghumör verkligen går upp och ner, just nu går det inget bra alls alltså... ^^'' Och, i helgen lär det inte skrivas ett piss, eftersom det blir supermega-awesome dockmöte här. x33 Det är typ 10-15 pers som kommer, fett niice~ Och Pixi kommer redan på fredagen, eventuellt E också. Vi ska köpa tyg och sedan baka som gnur. Chocolate chip cookies, bullar och chokladbollar står på listan hittills. :P Ååååh vad vi ska tjocka oss. xDD Sedan blir det superproduktivt under lördagen. Hoppas jag! xD Jag har mycket att göra så det vore bra. ^^'' De jag MINST vill hinna med är en vinterjacka åt Anthony, bada pojkarna och öra ny face up på Alexis. Helst sy en outfit åt Alexis också.. Mycket att göra!! xDD

...Bye... ^^'' (det har tagit mig extremt lång tid att skriva det här för jag hittar alltid på annat att göra... xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0