Skola, blörgh... X_____X

Gosh, vad trött jag är! Borde egentligen vara i skolan nu.. *hosthost* Men, jag är så extremt less på alla teoretiska ämnen, jag vill bara trycka på paus och gå och lägga mig och sova... ^^'' Har för många arbeten arbeten på G nu... En svenskainlämning som går ut på att läsa och analysera "vildanden"... Ärligt talat, jag är trött på alla dessa jäääävla analyser... ^^'' Sedan är det engelska, skulle ha läst "pygmalion" till idag och så är det redovisning om Jane Austen på tisdag... Yay! ^^'' Och imorgon är det om 50-talets mode i kultur- och stilhistorian, vilket iofs ska bli feeeett nice~ Men man blir lite trött när allt är samtidigt... ^^'* Och just det! Vi har ju japanskan också, borde plugga in så jag kan alla hiragana och katakan till på tisdag, wish me good luck! ^^''
Jaja, det är bara att kämpa på antar jag! ...Kom  just på en till sak... Mönsterkonstruktionsprov på onsdag också... Eheheh... *faller ihop i en hög och dör*

Nejdå, inte alls stressad över skolan! Men nu ska jag sluta tänka på det! Måste städa rummet i eftermiddag, sedan är det IKEA, det tycker vi om i alla fall! :P Jaja, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0