Smycken!

Resurseftermiddag i skolan idag, vi gjorde smycken! Superskoj. x3 Gjorde 2 halsband och ett par örhängen, inga foton på det dock och nu är det inlämnat. Men om jag pallar kanske jag kan ta lite ambitiösa foton när jag fått tillbaka dem. (tceksamt dock)
Var hemma hos Charlie (Haha! Nu skrev jag om dig Charlie, nöjd? xD)  på lunchen tillsammans med Mia. Det var niiice~ Vi spelade tv-spel och så åt vi mat... Charlies egna version av pyttipanna... ^^'' Förutom pyttipanna innehöll den cayennepeppar, ägg, grädde och ärtor... Det var... Geggigt. Men godare än jag förväntat mig... Sedan fick jag och Mia en smygtitt i Charlies hemliga låda bredvid sängen. Det var... Intressant. (de som känner Charlie vet säkert vad det var! xD)

Imorgon är det avchillad skoldag, det gillar vi! Visserligen svenska och engelska på morgonen. (det gillar vi inte) Men, sedan är det Beckmansvisning, så vi slutar 13:15 ungefär. Roligt med visning också~ Och efter skolan är det IKEA! Det tycker vi om. <3 Sedan är det sista städningen av rummet, det suger balle.. Men fint kommer det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0