Springsteen släpper ny platta!

Jahaja, springsteen släpper ny platta 27:e januari. Måste erkänna att jag är glad över det. Hugo ramlade tydligen av stolen när han fick reda på det. Ser verkligen fram emot hur Hugo och pappa kommer gå runt i lägenheten med stora leenden och lyssna på nya plattan när den släpps. Tycker det är kul. x3 Man smittas liksom lite av det. ;P Och, om man har tur kanske han åker på turne med e-street band igen! Måste erkänna att konserten på Ullevi var jävligt kul alltså, hade inte haft något emot att hänga på igen om han kommer till Sverige. x3 Bara för att det är så härligt drag liksom!
   Om någon skulle vara intresserad ligger för övrigt ligger en av de nya låtarna redan uppe på youtube, eftersom den kördes på någon grej för Obama, så sök på springsteen och obama lär ni hitta det. ^^ (jag misstänker starkt att låten spelas i Hugos rum just nu, hör musik men kan inte avgöra vad det är. x3)

Och... FÖRLÅT för min inaktivitetet de senaste dagarna. D: Är allmänt opepp så då blir det lätt så. ^^'' Jobbade dessutom idag, så det har inte funnits så mycket tid till att blogga. ^^'' Men jag ska försöka skärpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0