E, Nick och hål i örat~

Trevlig dag idag~ ^^ Först vart det sovmorgon, drog in till jobbet och jobbade en snabbis, typ 1½ h, var ganska skönt att inte behöva jobba så mycket. Sedan tog jag hem hunden och drog och träffade E och Nick. :33 Det var nice. ^^ Vi tänkte fika på sthlm kaffe med mjölk, men de verkar ha bytt ägare... ;____; Nu var det typ... Delicatofika de hade där.. DDD: *går och hänger sig* Jaja, vi drog till något annat random fik som dög i alla fall... Sedan bar det av till kungsträdgården för att dumpa av Nick som skulle på ngn form av stand up-tjockaflong med sina föräldrar. x3
  Jag och E gick och drägglade över Vivienne-sakerna på Åhléns city och sedan drog vi hem till mig. ^^ Hjälpte henne att stränga om Luca och så också. x3 Och efter maten hade vi en diskussion om att ta hål i öronen själv.. Och Hugo typ... "*puppyeyes* Mamma, kan jag få ta hål själv?" Och, hon gick med på det... Så det börjde med att Hugo skulle det, men slutade med att alla tre tog varsitt hål. xDD E ägde för hon hade tagit 4 hål tidigare. xDD Hugo... Failade stort... ^^'' Tog evigheter för honom att få igenom hela nålen... ^^'' Men, det gick toppen för mig, men jag måste erkänna att känslan var ytterst skum.. ^^'' Det var MYCKET segare än ajg trodde.. o.O Trodde det skulle vara typ som att tjocka in en nål i typ.. En köttbit eller ngt... ^^'' VERKLIGEN inte, det var supersegt. O.O Jaja, kul var det i alla fal, och nu har jag ett till hål i örat. x3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0