Luciamötet!

Helt sjukt mycket den här helgen. Vill bara lägga mig och dö någonstans. Är helt slut! Det tär på en att vara social 24/7 så pass länge. Har umgåtts med folk sedan i fredags morse. Sedan har det varit fullt hus. Om än trevligt!

Jag är ju världens dåligaste på att fotografera under möten, tyvärr. Men några foton på dockor blev det i alla fall!


Missnes söta Eru. Jag är kär. Supiadoll Yisol om jag inte har helt fel?


Insomnalias Ophelia. Superduperfin hon med. Iplehouse Tatiana? Jag blandar alltid ihop henne och Tania...


Amelie är ju till salu, och... Ja. Vad gör man för att försöka få henne såld? Tar med henne på ett möte och sätter Odette i knät på henne. Insomnalia har det jobbigt nu.

Jag har lite fina bilder från förberedandet också. Men de kommer vid ett senare tillfälle!
Blev inga bilder på människor heller. Den enda jag hade en fin bild på var Missne, och det kändes skumt att bara ladda upp den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0