Random shitpilewaaaah

Hejjagheterhannahochärtypkonstanttrött? Okej, inte riktigt. Har bara varit konstant social de senaste dagarna så nu är jag helt slut. Så ja, inte så mycket till bloggande. Heh.

Det var dockmöte hos Lisa igår, väldigt trevligt! Har inte riktigt orkat föra över bilderna från kameran än, men det kommer väl antar jag. Vi gjorde photostorys och grejade, superkul! What happens at Lisa's pub... Gets out on the internet! Det gillar vi!
Har även varit med Christoffer, han snor min lediga tid. Men jag klagar inte. Alls. Jag är typ konstant upptagen hela lovet så det blir väl till att passa på antar jag?

Och idag! Idag har jag varit äckligt ambitiös. Jag och mamma bakade fyra olika sorters kakor samt knäck. Det är väl egentligen den största anledningen till att jag är så trött... Bakade konstant i några timmar. Uschusch...



Och bara för att jag gillar bilder så langar vi in en fin webcambild? Woopwoop, påsar under ögonen. Whatever! Jag har i alla fall konstaterat en bunt saker. För det första är plotröjor världens bästa basplagg. Jag måste ha fler, både tunna och tjocktröjor. En räcker inte långt.
För det andra så är klänningen jag har på bilden ultimat! Den är superfin och söt, men i ull, så den är varm. Med ett par tjocka strumpbyxor är den perfekt på vintern. I alla fall för jag som ballar ur över att jag inte kan ha alla klänningar, kjolar och shorts längre.
Och sist, jag måste börja gå och lägga mig med blött hår! Det blir mycket fluffigare, konstigare och roligare på det sättet. Definitivt trevligt.

Ikväll blir det Avatar. Men jag måste klä på mig först. Har tjockat runt mig i pyjmas och tofflor hela dagen. Det jobbiga blir att hitta något bekvämt, snyggt och varmt. Det är fan... 12 minus ute? Vidrigt. Jag måste skaffa fler basplagg som man kan matcha med sommarkläder så man kan ha dem nu också... Hade inte haft något emot en mori-garderob nu heller. Hade passat mig perfekt... Lager på lager och jävligt bekvämt. Mmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0