Dagen tema; "duktig"

Ja, idag har jag varit duktig. Enligt mina mått i alla fall, så det säger väl en del egentligen.
Nejmen, jag tycker i alla fall att jag har varit duktig, och det är väl ändå huvudsaken? Jamen precis. Tyst nu!
Men vad har jag gjort för duktigt då?

Hannahs Duktighetlista:
  • Inlämning av loggbok till småföretagandet. Yes! Första inlämningen jag orkat göra den här terminen, 10 poäng till mig!
  • Mail skickat till Camilla om praktiken. Hoppashoppashoppas att hon låter mig jobba med UF-företaget istället...
  • Woho, sex par trosor för 160 spänn! Ärligt talat, H&M's barnavdelning är skiten liksom, yes!
  • Deo! Seriöst. Jag är bra. Det är bara att erkänna.
  • Ett stycke manga!
Låter inte så duktigt va? Åtminstone inte de tre sista. Men är bra, egentligen. För imorgon bär det av mot Österrike och Italien. Och då är sådant bra att ha, så det så! Så därför är jag duktig som helt på egen hand inser att jag ska köpa sådant! (sedan att jag säkert inte komme kunna låta bli att läsa mangan ikväll är väl en annan femma.)
Nu återstår bara packning. Skojigt va? Ser ni inte hur jag bara hoppar upp och ner av förtjusning. Okej, kanske inte. Men vem bryr sig? Italien... Milano liksom? Och vet ni vad som finns där? Förmodligen inte. Vivienne! <3 Och vem säger nej till att dreggla Vivienne liksom? Inte jag i alla fall!

Justja. Mitt hår var det ja. Vi kan ju faktiskt låtsas att jag har lagt in en supersöt bild på mig här? Eller hur? Så slipper jag plocka fram kameran, muttra om hur dåligt ljus det är, tjura och sedan inte få en enda bra bild. Good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0