Banksy och annat trevligt



Ja, såhär går det när man skriver ett skolarbete om Banksy? Som för övrigt är världens coolaste street artist. Tveklöst. Och jag älskar just den som Anthony fick modella lita framför. Jag får seriöst förföljelsemani av CCTV. (Englands kameraövervakningssytem, det är fan helt sjukt...)
I vilket fall som helst så hade jag lite canvasutskrifter av några av hans grejer hemma, så de fick agera bakgrund idag. Och för de som inte vet vem Banksy är-googla, cool jävla snubbe. Om han nu är en snubbe, vilket man inte är säker på...

Igår var för övrigt en gammal klasskompis/barndomskompis här. Vi har inte setts på... Länge! Väldigt kul var det att ses i alla fall. Jag tror jag lyckades dra ner henne i dockträsket till och med. Vi får se. Imorgon blir det födelsedagsmiddag hos henne också. Jävligt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0