Helgen i bilder


Kaninmatlagande tillsammans med Lisa och Christoffer på fredagen, som efter mycket om och men faktiskt lyckades ta sig hem till mig.


Sedan ägnade vi resten av kvällen till att sitta i mitt kök, dricka te, prata och ha massor med tända ljus. Och vänta på Linn.


Hugo blev lite trött.


Och Linn kom inte, vilket var tråkigt. Fast vi var glada ändå för vi hade varit på nattlig promenad för att införskaffa ingredienser till parfait och maränger.



På morgonen åt vi vår parfait. Som var typ godast i hela världen. Med hallon, citron och kanel i. Jag dör bara av att tänka på den.


Sedan kom Linn och läste små trädgårdstidningar.


Fast självklart var det inte hennes tidning, utan Amorinas, hennes nya docka.


Och ja, sedan diskuterade vi ytterst seriösa saker och drack te tills det blev dags att åka iväg till Amanda på tjugoårskalas. Men därifrån har jag inga bilder. Men det var trevligt med skumpa och tårta. Och Linn blev alldeles lagom roligt superfnissig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0