Piercing



Igår var jag hemma hos Lisa. Och piercade mig. Spännande, right? Lisa piercade var nervös som en jävla gnu och höll på att dö när det började blöda. Men det gick bra i alla fall. Kändes inte alls faktiskt. Det bara blödde ganska mycket?
Och för de som undrar så sitter piercingen i själva strängen mellan läppen och tandköttet. Inte alls lika obehagligt som det låter~! Dessutom är det typ, världens sötaste piercing, eftersom den bara syns när man ler. (Vilket jag har en förmåga att göra väldigt ofta) Eller om man gör konstiga miner. (Vilket jag iofs också brukar göra väldigt ofta...) Smiley heter den i alla fall~ <3

Jaja, idag blir det jobb och sedan dockmöte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0