Supertöntigt jättekär

Alltså, vet ni vad? Min pojkvän är typ världens jobbigaste människa. Varför då?
  • Han är typ världens snällaste människa, även fast han har sina negativa sidor så är han alltid snäll. På något jävla sätt.
  • Han säger massor med sappy saker som är jättetöntiga, men han får mig ändå alltid att le när han säger det...
Men vet ni vad. Jag tänker stanna där. Jag kan fortsätta i all evinnerlighet. Problemet är att resten av listan är anledningen att han är så jobbigt. För han gör mig sådär supertöntigt jättekär också. Och det är elakt...

I vilket fall så älskar jag honom, very badly. Och jag kan inte sluta prata om honom. Så gång på gång kommer jag på mig själv med att sitta och le över något gulligt han sagt och så har jag liksom inte kunnat låta bli att skicka det vidare till Amanda. (Förlåt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0