Överaktiv?



Jag hatar lite grann att jag har mina perioder då jag är SUPERaktiv? Liksom, jag har fotat dockor tre dagar i rad nu? Jag vet inte vad det är för fel på mig, men jag kan liksom inte låta bli? STÖRIGT. Och imorgon får Anthony sina skor, så då kommer jag behöva fota dem också...

Jobbar på som fan med projektarbete och modevisning just nu. Projektarbetet ska fotas nästa onsdag, coh jag har inte ett plagg färdigt. Tänkte stanna kvar i skolan imorgon och sy som en galning...
Och modevisningen kämpar jag också på med. Gjorde efter mycket om och men klart toillen till kavajen jag ska sy. Vilket jävla helvete det är att sy kavajer alltså, ni har ingen aning...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Älskar att du har så bra objektiv att man kan se ojämnheten i msc'n, ser nästan ut som riktig hud. sjukt snygga bilder <3

2010-02-02 @ 19:45:11
Postat av: Hannah/Anarkistbävern

Haha, jo, det har jag ju inte ens tänkt på tidigare... Måste seriöst köpa ett sådant här objektiv sjlv... Det är ju på långlån egentligen...

2010-02-02 @ 20:26:45
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/
Postat av: LaDolceVita

Hej Hannah! Då är jag klar med min sträcka & skickar pinnen vidare till dig med ämnet..."LYCKA"

2010-02-02 @ 21:53:20
URL: http://ladolcevita1967.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0