Vinter



Det är ju helt skamligt vad överaktiv jag är för tillfället.
Men har ni tänkt på att snön gör att man inte riktigt orkar engagera sig ens? De senaste dagarna har jag ägnat åt att gosa ihop mig med trevliga människor i mitt kök med massor med te, firat Amandas 20-årsdag och som idag... Inte gjort någonting alls eftersom det inte ens går att komma till skolan.
Vilket för mig vidare till nästa ämne-hur svårt kan det egentligen vara? Att ha fungerande kommunaltrafik menar jag. De klarar sig uppenbarligen finfint i Norrland för tillfället i alla fall. Vilket betyder att tekniken egentligen skulle kunna fungera. Om SL orkade lägga ner de pengarna på sådant. Jag förstår inte riktigt vad de tänker men, men, men.
Tydligen så ska trafiken inte fungera imorgon heller. Vilket gör mig nyfiken på hur jag ska lyckas ta mig till skolan, när jag verkligen behöver det. Imorgon är det sömnad och ja... Det är knappt två månader kvar till slutvisingen.

Anyway, återkommer när Christoffer inte är strandsatt här. Har en helt bunt bilder fårn vårat eviga tedrickande, matlagande, bakande osv från helgen.

Kommentarer
Postat av: Malin

KLAGA INTE PÅ LOKALTRAFIKEN.

Den är bra. Du kommer någon vacker dag att förstå. Var glad att det finns bussar, tåg och fucking tunnelbanor.

2010-02-25 @ 02:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0