Besökare och outsiders.



Tog lite bilder på Mary idag och lade upp på bilddagboken. Passade på att länka till bloggen när jag ändå var igång... Bilddagboken fick typ 1200 besökare. Och bloggen fick 50. Jag är i chocktillstånd. Men väldigt kul är det!
Och imorgon sänds outsiders. Vi spelade in programmet för typ 1,5 år sedan och det handlar om dockorna jag samlar på. Jösses det kommer bli helt sjukt. För er som vill kolla går det 20.00 på femman imorgon. Men snälla-ta inte det hela för seriöst? De verkar ha gjort ett bra klippningsjobb trailern att döma. Vi låter som retarderade ungar utan vänner som leker med dockor istället.
Jaja, titta om ni vill?

Kommentarer
Postat av: yume

Jag har vänner som gillar dessa dockor, och brukar sälja på uppcon. Jag själv är nog inte så jätte intresserad men den där dockan är nog den finaste jag har sett hittills!

2010-01-29 @ 21:04:18
URL: http://yuniku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0