Dockbesatt!

Jag är definitivt inne i en dockperiod just nu. Det går alltid lite upp och ner det där, men nu har jag precis köpt ett huvud. Och då blir man lite extra peppad.



Både face upen och bilden är vidrig. Men när Mayo får lägga tassarna på honom, då jääävlar~! Han kommer bli riktigt fin minsann. Tyvärr syns inte näsan så bra framifrån, men det är en riktigt härlig Dylan-näsa. Han kommer få fina 60-talskostymer och bångstyrigt hår... Jag längtar! (och så va det det där problemet med att ha råd med en kropp också...)

I vilket fall som helst var det inte allt nytt på dockfronten! Häromdagen beställde jag och Linn nya skor till dockorna också.



Ser ni? Helt underbart. De översta är till Anthony, och är en mindre kopia på Vivienne Westwoods pirateboots! Jag dog när jag såg dem. Helt perfekta!
Och det undre paret får bli till Jake, som huvudet där uppe heter. Känns bra att jag snart kommer ha... Ett huvud och ett par skor? Ingen kropp, inga ögon, inget hår, inga kläder. Bara huvud och skor. Tjusiga grejer.
Jaja, de där skorna blev en dyr historia, men ack så fina de är. De gick inte att motstå.
Och just det, snart ska jag beställa en till peruk till Anthony. Men den kostade typ... $5, så det spelar inte så stor roll...

Kommentarer
Postat av: Alex

Vart köper du dina dockor/dockdelar?

2010-01-26 @ 18:16:00
Postat av: Hannah/Anarkistbävern

Huvudet i inlägget har jag köpt i andra hand från www.denofangels.com/forums Men egentligen är det från dollsoom.com

Och skorna är från crobidoll.com :3

2010-01-26 @ 18:22:58
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0