Jul

Ja, jag vet att jag är seg. Men det har varit lite mycket under lovet, minst sagt. Jobbar så gott som hela tiden, ch när jag inte gör det träffar jag kompisar.

I vilket fall som helst tänkte jag att jag kunde lägga upp lite bilder från julafton i alla fall!



Vi börjar med en bild på Folke. För han är söt. På julafton var vi ute och åkte pulka med honom. Fattar ni hur kul det är? Han är helt galen i snö, och blir ännu galnare när vi åker pulka~



Vi hade trevligt i alla fall. Och Hugo hade sin keps på sig, som vanligt. Mössa snart kanske?



När det började bli kallt tände vi en eld och mamma och pappa sprang iväg och hämtade supergod soppa och korv att grilla. Måltiden avslutades självklart med marshmallows. Omnomnom...



När det blev dags för julklappsöppning satt pappa i sin fåtölj och såg gubbig ut. Det kanske inte gjorde saken bättre att han på bilden sitter och beundrar sina presenter från Hugo? Två DVD:er, ena en gammal dokumentär om Dylan och den andra någon form av konsert med Springsteen? Gubbrock, oja~



Och så julbord såklart! Supermumsigt och trevligt.

Det jag gillade mest med den här julen var att vi inte hade några krav. Det var liksom, bara familjen och vi stressade inte och hade det tråkigt, vi bara tog det lugnt. Som när det visade sig att antennen var trasig och vi inte kunde se på Kalle Anka. Attityden på det? "Jaja, ska vi äta kakor då?" Trevligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0