Svensk vinter...

En snabb bild tagen med macroobjektivet (=jag orkade inte byta) bara för att demonstrera min lycka idag.

Ibland älskar man bara svensk vinter, eller hur? Speciellt när man ska ut i ovädret på promenad med hunden. Utan vantar! När vi var tillbaka såg båda ut som snögubbar. Fina grejer! Verkligen.

Jaja, det kändes lite bättre när jag kom hem och kunde mysa ihop mig i dagens kap, en Alan Paine-tröja. <3 Åh vad underbar den är! Har velat ha en ett bra tag nu, och det var rea på Ströms. 50%, hejnuärdenmin.
Egentligen var dagens plan lite band, fisketråd och pärlor. Istället upptäckte jag och Amanda att det var rea även på Ohlssons... 5 meter tyg och 2 meter band senare. 103,50. Värt.

Men, man kanske skulle stressa sönder sig med skolarbete? Känns som en bra idé...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0