Tokigheter


Hemma hos mig blir det alltid lite tokigt. Speciellt när man sätter på Folke hans lilla Barbour-rock och slänger på en hatt, bara för att han ska se lite extra gubbig ut. Tjusigt va? Bilden är visserligen inte den bästa, men man förstår ju poängen i alla fall!


Och sedan när Amanda och Christoffer är involverade blir inte saken bättre. Amanda står för konstiga miner och Christoffer för bilder med bröst på... (och jag står för ett försök till en ful min, som inte ens kom med på kort...)


Och Christoffer har övergått från "se så konstig ut på bilder som möjligt" till "se så snäll och duktig ut på bilder som möjligt". Mig lurar han inte i alla fall...

Och ja, som ni kanske förstod var det folk över igår och tittade på outsiders och lagade god mat. Trevligt, trevligt. Lisa och Linn var också med, men de gick innan jag orkade plocka fram kameran. (för det gjorde jag runt ett i natt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0