London och musik.

Ibland är man lite trött på Sverige. Typ nu. När första flyttlasset är påväg till London men själv måste man stanna hemma och jobba. Men, det känns ju lite bättre när man vet att man snart kommer vara där, eller hur? Speciellt om man passar på att lyssna lite på SHARKS. Som är typ världens sötaste band.



Jag vet att det kommer bli jobbigt att flytta, och jag kommer sakna alla väldigt mycket. Men fan, jag ser fram emot att bli översvämmad med all bra musik! SHARKS får fan se till att boka in en Londonspelning när jag har flyttat. Gaslight Anthem, Against me! och Frank Turner har ju redan gjort det. Vad hade kunnat vara bättre än att få se SHARKS också? Alla mina favoritband/artister på fyra månader.

Har jag nämnt att jag älskar London?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0