Två veckor senare då?



Plötsligt händer det! Hannah har tid att uppdatera bloggen. Typ.
Jag har varit i London i 10 dagar, kom hem i... Få se nu. Tisdags natt. Sedan dess har Linn och Hachi varit här och sytt cosplay med mig. Tid över för att blogga? Glöm det.

Idag ska jag i alla fall träffa Christoffer för första gången på seriöst två veckor, helt galet. Överväger att ta en sväng till landet ikväll/imorgon också. Vi får se!

I övrigt har jag en himla massa att berätta om. Men det får vi ta vid ett annat tillfälle. Framförallt är det väl Gaslight Anthem-spelningen på Brixton Academy i London, förbandet Sharks och dockmötet i London. Men det kommer vid ett senare tillfälle som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0