Corinth



Häromdagen blev min Breccia från Soom äntligen klar. Jag är nöjd som fan! Underbar blev hon. Det är Linn (Mayo-chan inom dockvärlden) som har målat henne och hon är nog duktigast i hela världen. (okej, kanske inte, men duktig är hon)
Det som saknas nu är väl ögon i en mindre storlek, ögonfransar och skor. Och så lite kläder såklart, än så länge har jag bara orkat sy en kjol, och knappt ens det.

För de som är nyfikna så är det här Corinth. Hon är en gammal vän till Anthony och nuvarande flickvän. Hon har en jävla massa personlighet och jävlar anamma. Precis som det ska vara helt enkelt.

Har jag nämnt att jag älskar att komma på karaktärer till mina dockor? Det kanske märks iofs. Kul är det i alla fall.


Ni får ursäkta min inaktivitet på senaste tiden. Jag skyller på studenten och jobb. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0