Alexis i snön

Christoffer är sjuk, så det blev inte av att åka till honom igår, tyvärr. Istället ägnade jag gårdagen åt att posta paket, inse att bokrean var helt ointressant och sedan sitta och skrämma skiten av mig genom att läsa "Vampire diaries". Jag har inget som helst problem med vampyrer. Men när de började hålla på med ouijabräden och sådant var det inte lika kul längre. Så jag fick lov att sova med ljuset tänt och med både nallen och Alexis i sängen. Omogen? Jag? Jaja.

I vilket fall som helst ar jag ute och fotade Alexis häromdagen tillsammans med Hachi. Det blev inte många bilder, men det var ju så drattans kallt.

Här är de i alla fall.







Och det var det! Det är inte ofta jag fotar Alexis, han (ja han...) är liksom inte lika rolig att fota? Och har ett helt annat sorts utseende. Men trots det kan jag inte låta bli att tycka om honom väldigt mycket, han är ändå min första docka.
Och bilden ovanför fick mig just att på något konstigt sätt inse att han borde ha en ljusbrun peruk i typ samma stil, eller? Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Hachi

Nu när när du nämner det o..o

FAKTISKT! Men jag tycker han skulle passa i kanske lite mörkare brun, typ som min hårfärg, fast liiiite mörkare. Bara min åsikt. <33

2010-03-05 @ 21:53:42
Postat av: Hannah/Anarkistbävern

Neeeej, ljusbruuunt~ <3

2010-03-05 @ 23:07:33
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0