Alice-fin



Let us ignore the fugly min and dubbelhaka.
Idag var det ju faktiskt Alice i underlandet. Och lite fluffig måste man vara då, right? Jag försökte vara fluffigare, men det gick inget bra. Alls. Så det där fick duga. (Och klänningen var fluffigare utan jacka...)

Outfit rundown, wah! (världens mest användbara dessutom)
Basker: Julklapp~
Halsduk: H&M, lääänge sedan!
Jacka: Mammas...
Badge och smycken: Vivienne Westwood. (Åhå, något som faktiskt ger lite information!)
Klänning: Hemmagjord
Skor: ...Någon trevlig butik i SOHO, London?

Syns det att jag måste färga håret eller?(Jag är typ snålast i hela världen vad det gäller hår... Jag ge det vare sig tid eller pengar)

Usch, kan vi skita i mitt ansikte på bilden över huvudtaget, skamligt ju.

Och just det. Filmen. Ett ord. Underbar. Eller okej, fler ord. Den var seriöst typ, lovely! Jag måste se den igen, tveklöst! Fett sevärd faktiskt. Alltså, nej, jag finner inte ord. Se den helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Hachi

Jag älskar dina ben på bilden! <3

Jag tänkte just då att jag skulle ta ett extra kort eftersom du hade korsat de så~



Okej om du säger att den är sevärd så får jag väl ta och göra det. På lördag då gäller det!



Vad tyckte din pappa om den sen då? Han verkade inte så pepp. xD

2010-03-04 @ 19:48:35
Postat av: Hannah/Anarkistbävern

Haha, aww~ <3



Den var fiiiiiiiin~ Ska se den igen med Amanda och hennes syrra på måndag.



Haha, han var glad och nöjd efteråt!

2010-03-04 @ 20:05:29
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0