Mat och cosplay!



Vet ni hur kul det är att fota mat? Nej, trodde väl det. Det är sjukt kul. Jag fattar inte riktigt varför, men så är det. Idag blev det rester av blomkålssoppan från igår, och helvete vad gott det var.


Förutom att äta blomkålssoppa så fixade jag min cosplayskor. Det tog HELA jävla dagen. Jag skämtar inte. Var tvungen att klippa till rätt form (de satt ihop helt på sidorna, och hade en rem som gick över foten) sedan blev det till att trä pärlor, sy fast dem och sedan klä skorna med rätt tyg. De blev inte perfekta, men de duger. Nu är det bara den lilla rosen som ska fixas och sys fast. Men det blir ett senare problem. (måste försöka hitta på ett bättre sätt att knäppa skorna på också...



Och sådär ska jag se ut till slut. Jaja, det blir säkert bra!

Kommentarer
Postat av: Jill

Skorna ser nice ut~ :D

kommer vara kort bredvid dig D:



Kämpa på med kläderna också 8DD

2010-03-29 @ 01:03:29
URL: http://aadamoo.se/privat
Postat av: Hannah/Anrkistbävern

Hoho, ch nej, du kommer inte vara kort bredvid mig. xD



I wiiill!

2010-03-29 @ 10:12:57
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/
Postat av: Hachi

Iiiiih! Skorna blev ju helt fab ju~!

2010-03-30 @ 10:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0