Snabb PS-skiss av tatuering



Ibland så har man lite tråkigt. Och är väldigt sugen på att tatuera sig när man har utsatts för E's supercoola (ej klara) sleeve hela helgen. Så då sätter man ihop en snabb skiss i PS på hur man vill att sin tatuering ska se ut såklart! Det ska vara fler kugghjul som ramlar ut, och urtavlan ska vara krossad vid "sprickan" och avslöja lite av urverket. Men, men får i alla fall en ungefärlig bild av hur det ska se ut. (och så ska självklart texten vara lite jämnare fördelad)
Åh, jag vill!

Kommentarer
Postat av: Hachi

Hoppas den görs snart! 8D

2010-03-15 @ 09:13:14
Postat av: linda

det här var typ det finaste jag sett, ever. jag tycker den är så jävla fin att jag vill tatuera in den. skulle det vara ok med dig? kanske konstig fråga men jag antar det är du som skissat den... skitfin hur som helst!

2010-09-16 @ 12:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0