Presentation-Mary

Jag tänkte att det faktiskt var dags att presentera mina konstiga dockor och deras bakgrundshistorior och sådant. För ni vet, de är inte bara fina? Halva nöjet består av att sitta där och skriva berättelser, hitta på karaktärer som sedan får någon form av... Fysisk form? Jag vet inte riktigt. Det är nog svårt att förklara utan att låta helt whacko.

I vilket fall börjar vi med Mary, för hon är den dockan jag arbetat mest på den senaste tiden.



Namn: Mary Rosalyn Woods
Ålder: 22
Födelsedag: 18:e September
Allmän fakta: Här skulle jag kunna skriva ut ilken charmig person Mary är, men... Det blir ju inte like roligt på det sättet va? Nej. Speciellt inte när jag har skrivit så mycket om henne. Och då är det ju roligare om ni får läsa er till hur hon är? Ja, så gör vi. Jag publicerar första delen ikväll då. Och sedan får vi se vad som händer!

Dockfakta:
Modell: Supiadoll Rosy
Resinfärg: Normal skin
Längd: 58 cm
Face up: Mayo-chan (alltså vem som har målat ansiktet)
Peruk: Cancan, minns inte vilken modell, färgen heter "rust" i alla fall.
Ögon: För tillfället ett billigt par från okänt märke. ø 12 mm


Det får duga för tillfället. Resten får ni läsa er till den kommande framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0