Det där med att blogga

Vet ni vad? Jag tror att det är dags att jag börjar skriva mer här. Med tanke på hur mycket jag ventilerar mig på bilddagboken så kan jag lika gärna börja göra det här istället där fler har chans att se, eller hur?



I alla fall idag är jag ledig. Trött och ledig och väldigt nöjd! Ska slänga i mig lunch nu innan jag rusar iväg in till stan för att hämta Anth's huvud som har varit iväg för face up! Kanske blir lite bilder ikväll? Vi får se!

Livet i London är ganska bra för övrigt. Tror jag! Jobbet avskyr jag, men jag säger nog upp mig vilken dag som helst. Hellre arbetslös än anorektisk som man blir när man inte hinner äta...

Och ja, det blir väldigt mycket musik när man bor här. Ni anar inte hur underbar musikscenen är! Jag blir alldeles lycklig. Sedan jag kom hit för lite mer än 1,5 månad sedan har jag varit på tre spelningar. I Sverige var jag typ på konsert en gång om året eller något, för det finns inget bra där! Här däremot är det underbart!



Och, då måste jag ju ändå göra ett miljonte försök för folk att inse hur underbart det här bandet är! De ger sig av på turné med Gaslight Anthem nu, så jag kommer sakna deras spelningar. Men de förtjänar lite uppmärksamhet! Eller massor! <3 Ni vet den där känslan man får ibland när man lyssnar på bra musik? Precis sådan känner jag mig när jag lyssnar på dem! Man blir alldeles varm inombords, som om man är kär! Och lite kär i musiken är man nog ändå.

Jaja, livet är fint. Trots att jag saknar alla underbara människor i Sverige. Och att det är jobbigt att inte riktigt känna folk här. Men jag har ju musik i alla fall! Och tro mig, det hjälper ganska mycket om man heter Hannah.

Kommentarer
Postat av: E

Fast vi vet ju att Sam är bög och jag hatar honom. Äh, I'll make him straight!xD<3



Jag saknareeeej <//////3 DDD:

2010-10-11 @ 17:23:44
URL: http://taruminel.blogg.se/
Postat av: Hannah/Anarkistbävern

Haha, stackars dig alltså!



Saknar dig med! <3

2010-10-11 @ 17:38:24
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0