Birmingham



Japp. Nu var det bokat! Tåg och hostel i Birmingham den 19-20:e. Jag är galen!
Men, jag nämnde inte varför, eller hur? Det är nämligen så att Sharks har sin release show i Birminham då. Och jag tänkte dissa det... För det är ju faktiskt Birmingham? Att åka dit kändes lite overkill.
Tyvärr så skrev deras bassist til mig på Twitter och undrade hur/om jag skulle komma dit. Och när jag sade att jag inte skulle komma så sade jäveln att jag definitivt skulle missa något. Och jag kunde inte göra annat än att hålla med. För jag VET hur mycket jag skulla ångra mig om jag inte åkte. Så nu åker jag. Hopplös som jag är! Så nu får pojkvaskrarna se till att det blir grymt! Men det tror jag, för det brukar det bli när man snackar om dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0