Bättre dag. :D

Jupp, bättre idag ämn igår. ^^ För det första så verkar det som om jag kommer kunna åka till Nick i helgen ändå eftersom jag inte behöver jobba. Jäj, lycka! o^.^o Och för det andra så har jag en apu-plats på g... Känns SÅ skönt.. ^^'' Hoppas bara att hon ringer snart så jag vet säkert.. ^^''
Hittade världens musigaste butik idag.. o.O Jag, Vanessa, Egg och Malin spassade ur totalt där.. Den var pytteliten och hade helt underbara kläder.. DD: Och hon som ägde den var fett trevlig med.. ^^ Hon säljer kläder som andra designers sytt upp osv mot en liten summa pengar. (det heter ngt speciellt mern jag har glömt vad.. ^^'') I vilket fall som helst så sade hon att vi jättegärna fick komma dit om vi hade ngt vi ville sälja osv. ^^ Okej, det var fett nice i alla fall.. ^^''

Kommentarer
Postat av: björn

jag förstår inte riktigt varför du och din bror behöver jobba så mycket. jag klarar mig alldeles utmärkt på dom 1000 spännen jag får i månaden. och det inkluderar att äta på mcdonalds en gång i veckan + köpa mat i skolan lixom.
visst, om jag köper så mycket mat så har jag ju inte säckilt mycket pengar över till julklappar, men just nu sitter jag i den sisten att jag kan ge alla sylt eller liknande, och ha massor kvar själv :P

2007-11-06 @ 19:09:03
Postat av: Hannah

Men, hur mkt annat köper du än det liksom..? ^^'' Jag vill ha dockor, jag vill åka till ESKILSTUNA (

2007-11-06 @ 20:15:17
Postat av: björn

men är det nödvändigt med sånt? man kanske till och med skulle kunna kalla dig materalist...
det klingar inte så fint va?

och du är fullt medveten om att jag inte vet när du svarar på mina kommentarer, utan är bara tilräckligt nyfiken på vad för kommentarer du fått förutom mina, när jag istället ser att du har svarat på min.

2007-11-06 @ 22:08:51
Postat av: Hannah

Äsch, låt mig vara materialistisk om jag vill. :P

Jupp, fullt medveten om det.. Men det känns drygt att inte svara.. xDD

2007-11-07 @ 22:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0