E-tuna. o^.^o <3

Har varit i e-tuna i helgen nu igen.. det var nice.  ^^
Hade världens bråk med Hilda på msn när jag satt på tåget dock.. DD: Men, det löste sig sedan i alla fall, men det var fail.. >.< Gjorde att jag var fett bitchig resten av dagen liksom.. ^^'' Jag vet inte om det är någon som har utsatts för mig när jag är riktigt trött ngn gång..? På nyårsafton så fick folk stå ut med det tex... Om jag behöver sova och folk fortdsätter prata massor fast jag har sagt åt dem så kan jag bli apförbannad.. ^^'' och, det var typ filmkväll hos Nick och jag blev sådan, mindre bra.. ^^'' Jaja..
Men, Leo kom med en så otroligt rättfram fråga mitt under filmkvällen.. xDD

Leo: (till mig och Nick då) Ni har inte haft sex än va..?
Jag coh Nick: Nej... O.O xDD
Leo: Men Nick, när ni har haft det måste du berätta det för mig.
Nick.. o.O xDD

Det var.. Cp... xDDD (Och ja, där ser ni.. o.O Jag har fortfarande kvar oskulden, det trodde ni inte va! ;P Iofs inte så konstigt med tanke på att Nicks brorsa har en förkärlek till att storma in på Nick s rum24/7.. xP Och snart kommer jag svamla vidare så ni får reda på mer än ni vill så nu ska jag hålla klaffen. xDD)

Satt och snackade massor med bror idag, vi satt i vardagsrummet med datorerna tillsammans idag.. :P hannah goes: hej jag har fått reda på massor med saker. 8D Vet inte om jag ska berätta ngt... Men, det var gulligt i alla fall. o^.^o

Kommer inte kunna träffa nick på aplänge btw.. ;_; Det suger.. DD:

Men, nu måste jag sova! Imorgon är det dags för ännu en meningsfull dag i skolan.. ^^''

Kommentarer
Postat av: björn

sorry för att jag blev sur. men nu blev jag nyfiken.
är det från mig du har fått redan på saker? borde jag tänka på vad jag skriver i min blog?

2007-11-19 @ 00:37:59
URL: http://bjornmat.blogg.se/dagbok
Postat av: Hannah

Sur, huh?

Nej, det har inget med din blogg att göra. ^^

2007-11-19 @ 17:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0