Var ju tvungen att ha ngnstans att skriva nu när vintervila ligger nere...

Ja... Vintervila ligger nere.. det suger ju.. ;_; Jaja, måste ha ngnstans att skriva så det blev till att göra en Björn helt enkelt.. ^^'' Och nuuuuu tänkte jag börja whina.. ^^''

Saknar Nick.. redan.. ;_; Liksom... Han åkte IGÅR. Problemet är att jag vet att vi inte kommer kunan träffas förrän TIDIGAST nästa helg... Måste börja jobba ordentligt på lördagarna nu när julen närmar sig.. Och det suger ju.. ;_;  Kommer knappt kunna träffa honom alls.. >.< Bajs på det.. ;_;
Och, bajs på det faktum att jag FORTFARANDE inte hittat ngn apu-plats... Liksom, vi ska ut på apu v 48.. det är åt helvete stressigt nu.. *dör* Spassade ur totalt i skolan idag över allt... Stress över apu:n, det gick åt helvete med mönstret till kjolen jag gör nu, jag måste göra en plaggskiss och så saknar jag Nick... Fy fan för att sakna folk... Liksom, jag blir så jävla töntig då... Seriöst, jag känner mig som en riktigt jävla mesig tonåring som bara börjar böla över allt hela tiden.. Men, jag kan inte låta bli. Så fort det är ngt som går åt helvete så tänker jag på hur skönt det hade varit om Nick hade varit där så jag hade kunnat ta det lugnt med honom. Och då blir allting bara ännu värre. Och inte går det att prata med honom på msn heller i princip eftersom hans internet dör med jämnan...
Visst, jag är så jävla glad över att jag har honom, men det suger att han bor i e-tuna.. Fy fan för det... >.< Okej, känner mig fett jobbig nu så jag ska väl försöka sluta whina.. Om det går.. Och av ngn anledning känner jag på mig att det kommer bli en hel del tjatande om Nick i den här bloggen.. Förlåt i förvåg.. Och, om Nick skulle hitta hit; Sry om jag är jobbig och bara whinar.. >.< Älskar dig. <3

Kommentarer
Postat av: björn

folk är nog vana att höra tjat om speciella personer, iaf om dom läst min dagbok, så jag skulle inte oroa mig om jag var du.
och vi är ju trots allt tongåringar, så vi har rätt att böla över allting om vi vill. vi kan bara skylla på honmonerna :P

2007-11-06 @ 14:32:35
Postat av: Hannah

Haha jo det r väl iof sant. ^^''
Jo, det är en bra grej att skylla på.. ^^'' Som tonåring FÅR man whina och btjata. 8D

2007-11-06 @ 18:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0