Allt möjlig poo

Har ni tänkt på hur jävla själviskt det är att ta livet av sig egentligen? o.O Liksom... "Hej, jag tycker synd om mig själv så jag tar och DÖR och lämnar er andra här utan mig, det är väl en bra lösning? :D" Nej, det är det INTE... X____X Visst, man kanske tycker att man har det jättedåligt, men i de flesta fall är det bara "preliminärt". Speciellt när det gäller tonåringar. Vem är INTE lite smådeprimerad till och från när man är tonåring liksom? Visst, vissa har det ju värre osv. Men det är knappast så hemskt att man har en bra anledning till att ta livet av sig...
Och om folk undrar, JA jag har varit i e-tuna och tänker på hur många emos som tar livet av sig där... ^^''

För övrigt har jag virus på min dator. Supertrevligt, INTE! Kan inet göra ett piss längre.. (okej, nästan inget i alla fall) Men, jag har jättemånga fina porrikoner på skrivbordet, och det är ju lite småkul? :DD I vilket fall kommer jag säkert behöva blåsa ur hela datorn, toppen! *går och tjurar* Dessutom måste jag försöka fixa ett nytt bankcertifikat till den då också... Och, jag ska dra iväg en betalning till Insomnalia på forumet så min Narae har sina peruker sedan... Jag får väl ta och flörta lite med pappa... ^^''

För att övergå till lite bra saker då.. Jag ägnade tisdag efterm. till fredag morgon hos Nick, det var mys, som vanligt.. ^^ Han kan gå, så man kan göra annat än att sitta coh tjocka sig hemma hos honom nu också. Så vi haaar... *funderar* Grillat på sundbyholm med hans familj och några till, sedan repade han... (jag dissade och drig hem till hans dator istället. ;P) Onsdagen ägnade vi åt att drägga på stan och uppfinna bland annat spelet "Dungeons and Donkels", vilket speciellt Leo och Nick tyckte var skitkul... xDD Jaja, efter vistelsen hos Nick bar det av till landet och träffa skitsöta småkusiner och göra världens gulligaste midsommarstång. Sedan dog min dator och allt sööög. xD För att göra allting lite extra dåligt så drar Nick till New York nu och kommer tillbaka typ i tid till att jag ska till Schweiz... Timing! X____X

Miracuel ska till sthlm nu på torsdag igen, och det är trevligt, så där har vi ngt positivt i allt det dåliga då. xP Hon och får ta och lysa upp min vardag. :P

Nej, nu ska jag nog ta och leta rätt på 1984 och tjura lite över fralagen.. ^^''

Kommentarer
Postat av: björn

lästips är också kallocain av Boye. den skrevs typ innan.

2008-06-22 @ 17:34:40
URL: http://bjornmat.blogg.se/
Postat av: Hannah

Ska se om jag orkar mig igenom den också. ;P Det låter kulturellt. xDD

2008-06-22 @ 23:57:48
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0