Biskvier 'n random shit. <3

WAI~ Kort skoldag idag, idrottsdag med tillhörande diss när vi var utslagna ur brännbolssturneringen. Större delen av klassen beslutade sig för att vi minsann INTE skulle behöva sitta i regnet för att vänta på finalen. Det vill säga, Anne hade inget att säga till om. XD *skrattar rått*
Jag, Vanessa och Egg beslutade oss i alla fall för att åka hem till mig och baka, eftersom klockan bara var en bit innan 12. Så, hem till mig för att baka chokladbiskvier, jössses vad jag har tjockat mig alltså.. ^^?? Gott var det i alla fall. <3 Egg stannade som vanligt kvar ett bra tag, vilket alltid är trevligt. Dock gick hon tidigare än i vanliga fall, innan middagen tom. Förvånande, och lite småtråkigt. Men, men. :P

Är jättespänd inför morgondagens släpp av narindolls nya priser och resinval. O.O HOPPAS verkligen att de lyckats med urethane. Skulle vara väldigt trevligt att ha en docka om inte gulnar på några månader. Får väl ta och hoppas att de inte blir alltför dyra heller. Plötsliga prishöjningar är inte trevligt.. ;___; Om jag har tur håller sig priserna fortfarande på en vettig nivå så jag kan övertala släkten åt att köpa min flicka som födelsedagspresent? Skulle inte vara helt fel.. *hoppas*

Hade ngt mer att säga egentligen tror jag? Wel, well?

Kommentarer
Postat av: björn

skrev inte du i ditt förra dagboksinlägg typ att det inte skulle bli några fler dockor?

2008-05-14 @ 22:23:59
URL: http://bjornmat.blogg.se/
Postat av: Hannah

Öhmm, nej? xDD

2008-05-15 @ 09:09:17
URL: http://anarkistbavern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0