~

Fan vad nice dag alltså... Började med nationella prov i matte, och det var lätt och gick snabbt. ^^ Gick efter 50 min... (det var 2 timmar man hade på sig) Så, då drog jag hem och åt lunch i lugn och ro. Testade även att forma om fingrarna på Alexis händer, det kvar kul. :P Känns lite småstört dock när man stoppar in dockhänder i ugnen xDD Tyvärr är hans extrahänder, som jag testade med, helt omöjliga att forma... X___x Eller, fingrarna är tjocka, och de satt ihop från början så det var svårt att forma till den posen jag ville ha, men, men.... Kul var det i alla fall.. xDD
Men, sedanm bar det iväg till skolan för att sy i några timmar. Det gick fett bra! :DD Ligger långt i förväg nu, så skönt att slippa stressa. De föesta har knappt ens börjat klippa ur delarna, men jag har fått ihop överdelen nu. ^^ Så jag har kommit en bra bit påväg. Visserligen har jag massor med andra saker jag måste sy klart, men det kan ajg förtränga för tillfället.... Jag VILL verkligen bli klar med klänningen nu. O.O Älskar tyget, och jag tror faktiskt att den kommer bli fin. Till skillnad från kjolen som jag är sjukt missnöjd med...

Åh, förresten, jag och Egg har fullt upp hela sommaren... Typ. xDD Vi ska sätta igång med outfiten hon designade och som vi ska sy upp åt mig. Jag är fett pepp på det, hon är så SJUKT duktig på att designa coola grejer. *starts fangirling*

Verkar som om det händer mer på japanresefronten för tillfället också. Vettefan hur jag ska få ihop SÅ mycket pengar på ett år dock... Men det löser sig förhoppningsvis xD Väl i Japan får jag väl leva på nudlar eller ngt... ^^'' Och, om jag övertalar mor och far om att de ABSOLUT borde ge bidrag till min Narae60 som födelsedagspresent så kommer jag ligga några tusen plus på den fronten också.. :P Jag är så SJUKT pepp på allt för tillfället, vettefan hur jag ska lyckas genomföra allt, men det får bli ett senare problem. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0