Mohikan~

Nah, mohikan är nog inget för mig alltså. o.O Jaja, nu har jag testat i alla fall! xD Det är ju inte det att det är FULT, men det är inte så mycket Hannah helt enkelt. o.O Äh vad fan, det växer ju ut igen så whatever~ Mamma har kört mutning med att hon bjuder mig på frisörklippning också, så det blir nice~


Och så försöker man ladda upp bild... Nu när datorn äntligen funkar, men nejnej, uppenbarligen GÅR det inte på den här datorn, jävla mongo... Nej fan, ny dator ska det bli... X_____X Jaja, länk till bilddagboken då:

http://anarkistbavern.bilddagboken.se/p/show.html?id=298701020&directlink=1




...Jag lovar att det skulle faila ännu mer rövballe om jag köpte en mac också. X___X *villö ha en macbook*

Kommentarer
Postat av: Anonym

vänta lite... hänger mackan och adrian på killar nu också?

2008-11-24 @ 18:46:43
Postat av: Anonym

det där var jag :P

2008-11-24 @ 18:47:19
Postat av: Hannah

Nej, Igor är en tjej, heter Ida egentligen. xD



Och du failar, Björn I guess?

2008-11-24 @ 19:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0