Obama, brandövning och annat jox~

Bra start på dagen, pappa kommer in i rummet och väcker mig med ett "Obama vann stort." samt tillhörande leende. Visserligen hade jag förväntat mig det, men det känns bra ändå. Hade blivit läskigt med McCain och Palin... ^^'' Palin/Stalin, nästan samma sak, vi hade riskerat diktatur och kaos. ;P Nejmen, det känns bra att Obama vann, även fast han är extremt höger så är han inte RIKTIGT lika höger som McCain... ^^'' Jaja, nog babblat om det! Brandövning idag också... Jag var jättenöjd och satt och sov på svenskan (ja, jag SOV) Och, vi tittade på film, så jag trodde pipandet kom från filmen, men sedan insåg jag att alla började gå därifrån... Jag typ; "Oj, brandövning? Jahaaaa..." I vilket fall som helst hade lärarna varit supersneaky och fyllt ena trappuppgången med rök! Så alla trodde det var på riktigt.. ^^'' Hade gett lite spänning i vardagen sådär. xD Men, som sagt var det bara lärarna som var sneaky~ Vart lite flummande på formgivningen sedan, modeskisser och jox, jag hade superkul~ Mina gubbar vart typ... Någon form av blandning mellan fågel, get och människa? ^^'' Vart coolt dock. <3 Älskar att man kan spatta loss så mycket när man gör modeskisser! Glömde fota, men jag kan försöker göra det någon dag~

Sedan var det till att åka hem, och lyssna på hairspraysoundtracket på tunnelbanan... Igen... Och så var man fast! Så när jag kom hem blev det till att stryka en av 50-talsklänningarna och sätta sig och titta på Hairspray! Så, imorgon blir det 50-tal, blir förmodligen kallt och jävligt, men jag känner för det så... Kan även meddela er att Zac Efron är ÄCKLIGT snygg i Hairspray, men bara i Hairspray, han är en ful och töntig jävel i vanliga fall.. ^^''


Kom igen, det är bara att erkänna? Nomnomnom. Men, han blir ju inte ens häften så snygg utan ankstjärtsfrisyren och kläderna... Och han blinkande... *drömmer sig bort* Nej, nomnom helt enkelt! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0