Aj... ^^''

Jag har varit SUPERDUKTIG och sovit på örat jag tog hål i igår! INTE okej... ^^'' Ajaj öra... ;____; Sedan är jag en förkyld gnu också, hoppas det går över till östersundsmötet... ^^'' Jaja, jag brukar inte bli sjuk på riktigt så ofta, så jag klarar mig nog. ^^



Och så slänga upp en bild på Anthony i hans korta peruk också~ Inte nöjd med bilden, så den åker inte upp på forumet... xDD

Nej, nu ska jag snart pallra mig upp ur sängen och göra gröt! Gröt är typ det bästa som finns. <3 Jag hatar att äta mackor och liknande till frukost, så otroligt ointressant! Håller ni inte med? o.O Lagad frukost är SÅ mycket bättre! Det är ju liksom inte så jävla kul att äta torra mackor på morgonen, gröt är godare, nyttigare och man är mätt längre. x3 Hannah<3Gröt

...Byebye! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0