Fin titel

Heh, mitt öra var väääldigt svullet... xDD Jaja, tog mod till mig och drog ur säkerhetsnålen, rengjorde och stoppade i ett silverörhänge~ Gjorde faktiskt inte alls ont.. ^^'' Synd bara att det här örhänget inte är lika snyggt som le säkerhetsnål. x3

Börjar bli lite nervös inför östersundsmötet nu.. o.O Mest för att jag VET att jag kommer glömma något viktigt... xDD *funderar* Objektiv, dockor, tandborste=INTE glömma (störst risk att glömma det! xDD) Måste upp tidigt imorgon också, fick mail från sf-bokhandeln om att senaste Nana kommit ut, så jag måste ju dra och köpa den först! xDD *hopplös nörd* Senaste numret var SÅ spännande... <3 Jaja, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0