Cosplay m.m.

Justja, blogga var det ja.. ^^'' Blogga är typ som att duscha... Man orkar aldrig riktigt ta sig tid att göra det, men när man väl gör det är det fett nice. xD *fräsch*

Det stör mig att jag och bilduppladdningsfunktionen inte riktigt kommer överens... OJ! Nu gjorde den visst det! Första gången det hände då... xDD I alla fall... Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilka kläder jags ka ha när jag cosplayar Nana... ;___;

1. (vänster då alltså. x3) Den här är jääävligt nice, lyser Nana om den osv.. Men samtidigt har hon en Vivienne-tröja som verkar vara skitsvår att få tag på. (ja, jag har letat xD) Och, jag måste köpa skor som kostar 1500 spänn... xD Sedan skulle jag iofs kunna använda allt annars också men...
kdncfaö
2. Jävligt snygga kläder, men kanske lite tråkig? Några åsikter?
Nana2
3. Min favorit... MEN, det blir en utmaning att hitta ett passande tyg till jackan... Och, det LYSER inte precis Nana om den, så jag blir osäker.. >.<

nana3


Ja, det är de tre som jag hittat hittills... Har iofs just köpt en Nana-artbook från eBay som kommer om typ 2 veckor, så då kanske jag hittar mer. :3 eBay är för övrigt min bästa vän, allt finns där. xD Har budat på skor åt Hugo där. (biker boots, sådana Nana har på första bilden) Han ska ju cosplaya Ren, så det blir nice. :P Oj! Apropå det! Han har klippt sig! o.O Eller, jag har klippt honom. ^^ Riktigt snyggt blev det. Han hade ju hår nästan ner till axlarna, men igår kapades det! Har ingen bild på honom, men kolla hans bilddagbok annars! x3 (thecosmickid, dagens datum)


Träffade OM i stan i fredags och tog emot mina grejer från en gruppbeställning jag joinade, vill ha hit xxx så jag kan fota massor! Hmm.. Påminner mig om att jag ju skulle sy Halloween-kläder till Anthony så jag hinner fota till tävlingen imorgon... ^^'' Jaja, sådant kan göras imorgon!! xDD

Jisses vad man svamlar på då. Surt att ingen läser bloggen då. ^^'' Eller, är det någon som är sneaky och gör det utan att jag vetd det? Tveksamt va.. xD *babblar vidare i sin ensamhet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0